پرورشی و تربیت بدنی شهید بهشتی شهرکرد

پرورشی و تربیت بدنی شهید بهشتی شهرکرد
آخرین نظرات
  • ۵ دی ۰۲، ۲۲:۳۸ - اصغر جاهدی
    👍
۱۴ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۵:۱۸

شهادت امام جعفر صادق(ع) تسلیت باد!

بسم الله الرحمن الرحیم  


بیست و پنجم شوال سالروز شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق (ع)، بزرگ شخصیتی است که با زحمات طاقت‌فرسا و تلاش‌های بی‌وقفه خود، بقاء و استمرار دین اسلام را تضمین کرد و شمع همیشه فروزانی شد.

عصر امام‌ صادق (ع) یکى‌ از طوفانى‌ترین‌ ادوار تاریخ‌ اسلام‌ است‌ که‌ از یک‌ سو ، بروز اغتشاش ها و انقلاب هاى‌ پیاپى‌ گروه هاى‌ مختلف‌ ، به ویژه‌ از طرف‌ خون خواهان‌ امام‌ حسین‌(ع‌) را شامل شد و از دیگر سو آن عصر ، عصر برخورد مکتب ها و ایدئولوژی ها و عصر تضاد افکار فلسفى‌ و کلامى‌ مختلف‌ بود.


حضرت امام جعفر صادق(ع) که دوران ۳۴ ساله امامتش، فرصتی طلایی بود تا تشنه کامانِ معارفِ نابِ الهی از سرچشمه زلال وحی سیراب شوند. او به حق برجسته ترین وارث گنجینه علوم نبوی بود و با منطق استوار و علم سرشارش نور امید را در دل های خسته مسلمانان روشن نمود.

جایگاه علمی ششمین امام شیعیان جهان و مؤسس مذهب شیعه جعفری بر هیچ کس پوشیده نیست. چه آنکه در زمان این امام همام بالغ بر ۴ هزار شاگرد به صورت ویژه از برکات علمی آن حضرت بهره جستند.

اینجانب شهادت ششمین ستاره درخشان آسمان امامت و ولایت را محضر مقدس منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج)وتمامی مسلمین جهان، خاصه همکاران،دانش آموزان و اولیای دانش آموزان تسلیت می گویم و ازخداوند توفیق قرار گرفتن در زمره پیروان راستین آن حضرت را خواهانم.

 امید است مسلمانان و شیعیان جهان بتوانند،در پرتو وحدت و آگاهی برگرفته از تعالیم ارزشمند بزرگ پرچمدار شیعه راستین علوی ، صادق آل محمد (ص) آینده ای نوید بخش را برای امت اسلامی رقم زده و همواره در مسیر حق و حقیقت حرکت نمایند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی