پرورشی و تربیت بدنی شهید بهشتی شهرکرد

پرورشی و تربیت بدنی شهید بهشتی شهرکرد
آخرین نظرات
  • ۵ دی ۰۲، ۲۲:۳۸ - اصغر جاهدی
    👍

به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قبور مطهر شهدای گمنام در شهرکرد غبار زدایی و عطر افشانی شد.

به گزارش معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزشگاه متوسطه دوره اول شهید بهشتی شهرکرد ، رسول همتی،مدیرآموزشگاه، گفت: این آیین در راستای تجدید میثاق با آرمان های والای انقلاب،امام شهیدان و شهدای گرانقدرو رهبری با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.

همتی امنیت، اقتدار، آرامش و آسایش امروز جامعه را نتیجه رشادت های شهیدان دانست و بیان داشت: انقلاب اسلامی مرهون خون شهدایی است که با ایمان راستین نقشه‌های شوم استکبار جهانی را در هم شکستند و حکومت عدل اسلامی، عزت و سربلندی را انتخاب کردند که در شکل گیری، پیروزی، تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی سهم بسزایی داشتند، قطعاٌ زحمات و نقش شهدای کشور عزیزمان در جامعه هیچ گاه کمرنگ نخواهد شد و در اذهان مردم انقلابی ایران اسلامی باقی خواهد ماند.

مدیر آموزشگاه متوسطه اول شهید بهشتی شهرکرد در پایان، غبار روبی گلزار شهداء را جلوه ای از سپاس همه هموطنان قدر شناس از انسان های بزرگی دانست که با خون پاک خویش غبار ظلم و وابستگی را از چهره ایران اسلامی زدودند و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را تحقق بخشیدند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی