پرورشی و تربیت بدنی شهید بهشتی شهرکرد

پرورشی و تربیت بدنی شهید بهشتی شهرکرد
آخرین نظرات
  • ۵ دی ۰۲، ۲۲:۳۸ - اصغر جاهدی
    👍
۰۵ مهر ۰۲ ، ۲۰:۱۲

پیام تبریک آغاز هفته وحدت

پیام معاون پرورشی آموزشگاه متوسطه اول شهید بهشتی شهرکرد به مناسبت آغازهفته وحدت

بسم الله الرحمن الرحیم

قال محمد(ص):
«الجَماعَةُ رَحمَةٌ و الفُرقَةُ عَذاب"»
وحدت مایه رحمت، و تفرقه موجب عذاب است.
هفته‌ی وحدت یادآورآخرین فرستاده و پیام آوری است که هرچه ناملایمتی به او شد با ابراز مهر و محبت ،جذبه ای بخشید که همگان بسوی او روی آوردند، تا اخلاق و مهرورزی بعنوان یکی از پایه های اساسی دین مبین اسلام در بین مردم جهان شناخته شود.

حضرت محمد(ص) پیامبری بود که وحدت امت اسلامی را از راهبرد‌های بنیادین اقتدار امت اسلامی قرار داد و اقتدار و استقلال مسلمین را به ارمغان آورد و سلاله وی، حضرت امام جعفر صادق (ع) نیز بعنوان موسس مذهب جعفری در سال 83 هجری قمری برای هدایت و راهنمایی مردم، پرچم ولایت را به دست گرفتند تا مردم را از دریای علم و معرفت سیراب کنند.
این ایام مقدس نشانگر اتحاد مسلمانان است که با دست همبستگی و همگرایی و ذهن هوشیار، در سایه دستورات پیامبر خدا و عترت پاک آن حضرت، مجال از تفرقه افکنی بیگانگان را می‌گیرند و در سایه قرآن کریم و سنت و سیره رسول اکرم(ص) وحدت خود را حفظ می‌کنند و در سایه امامت و ولایت، راه صراط جمهوری اسلامی را خواهند پیمایید.
فرا رسیدن آغاز هفته وحدت را به تمام مسلمانان جهان به ویژه همکاران ارجمند اولیای محترم  و دانش آموزان عزیز تبریک می گویم و برای رهروان صدیق دین محمدی و رهپویان طریق حق از خداوند منان آرزوی توفیق و بهروزی را خواهانم.

ارژنگ بهرامیان ریگکی

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزشگاه شهید بهشتی شهرکرد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی