پرورشی و تربیت بدنی شهید بهشتی شهرکرد

پرورشی و تربیت بدنی شهید بهشتی شهرکرد
آخرین نظرات
  • ۵ دی ۰۲، ۲۲:۳۸ - اصغر جاهدی
    👍

بسم الله الرحمن الرحیم

ایران عزیز، رنگین‌کمان آیین‌ها، رسوم و فرهنگ‌هاست، آیین ها و فرهنگ‌هایی که از روزگاران باستان به یادگار مانده است و با طلوع خورشید اسلام و پذیرش این دین الهی توسط ایرانیان حقیقت‌طلب، ماهیت و معنای آن ها نیز تغییر و ارتقا یافت.

ادبیات و فرهنگ ایرانی سرشار از آموزه های قرآنی و دینی است، لذا تأکید می گردد همگی، «یلدا» را به‌عنوان یک ظرفیت بزرگ تربیتی ببینند و از مجال شایسته آن، با بیان قصه ها و اشعار آموزنده و زمزمه  برای پرورش و تربیت جان و روان کودکان و نوجوانان بهره گیرند.

یلدا؛ مژده دوباره رسیدن بهار را در طولانی ترین شب زمین ندا می دهد.بگذاریم هر چه تاریکی هست هرچه سرما و خستگی هست تا سحر از وجودمان رخت بربندد امشب بیداری و در کنار هم بودن را پاس بداریم تا فردایی روشن راهی دراز باقی است.

یلدا، فرصتی است براى تکرار هر آنچه روزگارى، سرمشق خوبى هایمان بوده اند و امروز بر روى طاقچه عادت هایمان غبار مى گیرند.

یلدا تنها یک رسم کهن ایرانی نیست بلکه به ما می‌آموزد که بلندترین شب سال در آغاز سردترین فصل سال هم با گرمای محبت، گرم می‌شود و به صبح می‌رسد، پس باید با پرهیز از دورهمی‌های یلدایی، به آینده روشن پس از کرونا امیدوار باشیم و کمک کنیم تا هر چه زودتر با قطع زنجیره انتقال این بیماری، از دور هم بودن لذت ببریم.

اینجانب فرارسیدن شب یلدا را به همه دانش‌آموزان عزیر، خانواده‌های گرامی و همکاران فرهیخته ام در آموزشگاه متوسطه دوره اول شهید بهشتی شهرکرد تبریک می‌گویم و ضمن تأکید بر اغتنام فرصت های زندگی، از درگاه خداوند بزرگ برایتان سلامت، بهروزی و موفقیت آرزومندم.

"عمرتان یلدایی، دلتان دریایی و روزگارتان بهاری!"

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی